227 Learning Accelerator Het groeiprogramma voor learning professionals

De startdatum voor de volgende editie is nog niet bekend.

Het groeiprogramma voor Learning professionals

 

De laatste learning trends, tools en technieken. Les van top experts en groepscoaching. Quick scan van het state-of-the-art programma:

  • State-of-the-art programma over de laatste trends en ontwikkelingen in learning & innovatie
  • 18 Masterclasses van de beste vakexperts
  • Opgedane kennis direct toepassen op een echte business challenge
  • 8 Modules verdeeld over ca. 20 weken
  • 12 Bijeenkomsten in Utrecht en online
  • Ca. 8 uur zelfstudie per week
  • Online leren, peer learning en groepscoaching
  • Certificaat van deelname
  • Toegang tot ons exclusieve online leerplatform met curated content van experts
  • Persoonlijke coaching op aanvraag

Programma voorjaar 2022

Het (voorlopige) team van business coaches, sprekers en organisatie in 2022

SprekerMarco Derksen

Marco Derksen is strategisch adviseur digitale transformatie en digitaal leiderschap. Hij is oprichter en partner van strategisch adviesbureau Upstream. Marco is adviseur, spreker en inspireert op het gebied van (digitaal) leiderschap bij digitale transformatie.

Marco verzorgt een inspiratietalk tijdens de Kickoff.

SprekerBas Ruyssenaars

Bas is innovator, ondernemer en mede-oprichter van het Instituut voor Briljante Mislukkingen en oprichter van bureau De Keuze Architecten dat interventies ontwikkelt voor ‘makkelijker kiezen en activatie van nieuw gedrag’. Daarnaast ontwikkelde hij het innovatieve sportspel YOU.FO. Hij schrijft regelmatig voor (vak)bladen en treedt op als spreker en inspirator. Hij heeft een achtergrond als multimedia uitgever (o.a. Kluwer), marketeer en ontwikkelaar van nieuwe business concepten.

Bas verzorgt een masterclass over briljante mislukkingen tijdens de Kickoff.

Spreker en Business coachHans Lodders

Hans coacht m.n. op organisatievraagstukken. Als interim directeur positioneerde Hans in 2018 learning bedrijf Schola Medica (trainingsbureau voor artsen in opleiding tot huisarts of specialist ouderengeneeskunde en hun opleiders). Hij is daarnaast voorzitter van stichting GroenGelinkt met als doel duurzaamheidseducatie. En investeerder in Boiler, een on-line omgeving die innovatie strategie koppelt aan gaming, interactie en draagvlak.

Hans verzorgt een Masterclass in Module 1 en is tevens als Business coach betrokken.

Lees hier het interview met Hans Lodders: De learning professional wordt steeds meer een maatwerkleverancier.

Spreker en business coachWendy Woelders

Met zo’n twintig jaar ervaring binnen bedrijven en startups in een leidende rol, is Wendy bezig met innovatie en business development en ze heeft diverse (learning) startups opgericht. Zij heeft een brede ervaring in zowel de profit als de non-profit sector. Wendy is business coach en mede verantwoordelijk voor het curriculum van het programma.

Wendy verzorgt een Masterclass in Module 2 en is tevens als Business coach betrokken.

 

SprekerPeter van Sabben

CEO en mede-oprichter van Growth Tribe. Peter van Sabben is een technische marketing & branding specialist. Met meer dan 10 jaar ervaring in het veld en na te hebben gewerkt bij grote technische hubs door heel Europa, is hij in 2014 terug gekomen naar Amsterdam. Eén jaar later, in 2015, heeft hij in samenwerking Europa's eerste Growth Hacking Academy opgericht, de Growth Tribe Academy. Daarnaast is Peter adviseur van de drijvende kracht van Amsterdam in de Tech-industrie, StartupAmsterdam, wiens missie het is om het beste van het startup-ecosysteem van Amsterdam te versnellen en te promoten.

Peter verzorgt een Masterclass in Module 3.

SprekerRieneke Heinink

Rieneke heeft jarenlange ervaring als L&D professional in verschillende organisaties. Het is haar missie om het leerklimaat in organisaties te versterken, om een cultuur te realiseren waarin iedereen zich veilig voelt om te experimenteren, fouten te maken en continu te leren, zodat elke medewerker het maximale uit zichzelf kan halen. Het gedachtengoed van Patrick Lencioni en Brene Brown, waarin het begrip 'vertrouwen' altijd centraal staat zijn haar bronnen van inspiratie! Rieneke werkt sinds 2018 als Learning Partner en Teamlead Learning & Development bij bol.com; een organisatie waar leren core business is.

Rieneke verzorgt een Masterclass in Module 3, 

SprekerMarie-Louise Kok

Na 20 jaar ervaring in marketing en media, verzorgt Marie-Louise als digital learning expert MOOC’s, online leerplatformen en leerprogramma’s. Ze is tevens een van de coördinatoren van het partnership van Leyden Academy in de Education Campus van EIT Health, in de voorziening van onderwijs voor professionals in Europees verband. Ze won het Mobile Accelerator fonds met een idee voor learning start-up Ucourse en ze zette met een team onderwijshulpmiddel Listr in de markt. Sinds 2012 verdiept ze zich in online leren en e-learning en adviseert ze over leerplatformen en ontwikkelen van learning content.

Marie-Louise verzorgt een Masterclass in Module 4.

SprekerAlfred Remmits

Alfred is CEO van Xprtise en specialist in de ‘5 Moments of Need’ methode. Deze methode wordt gebruikt voor het ontwikkelen van innovatieve workflow-leeroplossingen die het volledige 70-20-10 spectrum beslaan! Om topprestaties te realiseren, moeten organisaties rekening houden met vijf fundamentele leermomenten.

Alfred verzorgt een Masterclass in Module 5.

SprekerMarnix van Gisbergen

Marnix van Gisbergen (1974) is een hoogleraar ‘Digital Media Concepts’ aan de Breda University of applied Sciences. Momenteel is zijn voornaamste onderzoeksinteresse gericht op het helpen van merken bij het realiseren van een virtual reality strategie op basis van media context connectiviteit. Met een internationaal team van mediaonderzoekers, gameontwikkelaars en studenten is hij betrokken bij meerdere innovatieve media-gerelateerde nationaal en Europees gefinancierde projecten over onderwerpen als virtual reality, menselijke lichaamssensoren, transmedia en nieuwe media businessmodellen. Naast zijn werk als professor is Marnix ook jurylid van de International Digital Communication Awards (DCA) en bestuurslid van Chronosphere (Volumetric Capture innovation).

Marnix verzorgt een Masterclass in Module 6.

SprekerMax Mertens

Max is een data enthousiasteling, organisatiepsycholoog en onderwijswetenschapper i.o. Momenteel is hij werkzaam als Consultant en Data Scientist bij Next Learning Valley. In deze functie als expert learning analytics adviseert en faciliteert hij organisaties bij de implementatie en optimalisatie van leerprocessen met moderne leer- en analysetechnologieën. Hij is als deskundige in xAPI, LearningLocker en Learning Analytics onder andere betrokken bij het verwezenlijken van vernieuwingen in het onderwijs, het inrichten van een data-ecosysteem, het meetbaar maken van een transitie naar duurzaamheid en bij de ontwikkeling van een MOOC over Learning Analytics. Daarnaast is hij bezig met het ontwikkelen van verschillende producten bij Next Learning Valley.

Max Mertens verzorgt een Masterclass in Module 7.

SprekerJob van den Wildenberg

Job is Head of Marketing bij Academica University of Applied Sciences, de jongste private hogeschool van Nederland. Daarvoor was hij head of marketing operations bij een van de snelst groeiende fintech start ups van Nederland. Ook werkte hij bij o.a. TIAS business school en Schouten & Nelissen groep. Job heeft zo'n 15 jaar ervaring in data driven marketing, growth- en performance marketing en het bouwen van high performance marketingteams.

Job verzorgt een Masterclass in Module 7.

Pitch trainerNathalie Mangelaars

Nathalie – oprichter van de Pitch Academy – leert deelnemers binnen een korte tijd tot de kern van de boodschap te komen. Een goede pitch begint volgens haar door een connectie te maken met je publiek en een ‘pitch stijl’ te kiezen die past bij je persoonlijkheid. Inmiddels heeft zij ruim 4000 mensen getraind en is zij regelmatig als pitch expert te zien in de media, zoals bij RTLZ of bij BNR. Daarnaast is zij organisator van het Nederlands Kampioenschap Pitchen.

Nathalie verzorgt een Masterclass in Module 8.

Business coachJasper Baggerman

Gedreven innovatie manager met liefde voor digitalisering. Jasper weet hoe je vernieuwing kan initiëren, organiseren, aanjagen en omzetten in concrete proposities. Ben gewend om te bouwen in onontgonnen gebied binnen complexe organisaties op het raakvlak van business en development / IT. Ruime ervaring in het leiden van digitale transformaties van traditionele business en het (door-)ontwikkelen van digitale platformen. Als een ondernemende, resultaatgerichte coach zal Jasper zijn team laten stralen en laten genieten van gezamenlijk succes.

Jasper is als Business coach betrokken.

 

Programma coordinatorSaskia Blom

Saskia Blom is een ervaren, enthousiaste marketeer/officemanager, die een aantal jaar actief was in marketing in de beurs-en congresbranche. Sinds 2012 werkzaam bij 227 als researcher en recruiter, met als specialisatie de Learning markt. Saskia coördineert de Accelerator en zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Jij als spreker?

Ben je de beste of (bescheiden) een hele goede specialist in jouw vakgebied in Learning? Vind je het supergaaf om een masterclass te geven aan Learning professionals en zo je kennis over te dragen? Dan komen we graag met je in contact voor onze volgende editie van de Learning Accelerator. Neem dan contact op met onze organisatoren via Saskia Blom.

Voor deelnemersJoin het blended groeiprogramma

Je leert in 8 modules een scala aan gewenste (nieuwe) vaardigheden: van productontwikkeling, data analytics en online marketing. Maar ook over didactische storytelling, Design Thinking, microlearning en L&D trends. Of hoe je een business case bouwt. En een leerlijn opzet. Je krijgt les van vakexperts en innovatie coaches. We gaan op werkbezoek en werken in teams aan real life business challenges.

Wat ga je leren?

  • Je kunt als deelnemer je eigen leerdoelen opstellen en een persoonlijk leerpad volgen in je eigen tempo.
  • Je wordt daarin ondersteund door de coach en vakexperts. Je coach helpt je bij de vertaling van theorie naar business challenge.
  • Je hoeft geen eigen business challenge mee te nemen of in te dienen; daar wordt voor gezorgd.
  • Verder biedt ons Accelerator programma kennis, inzichten en vaardigheden passend bij de leerdoelen.

Voor bedrijvenDien je business challenge in

Hoe kun je met jouw leerproducten groeien? Hoe market je een nieuwe leerconcept? Welke growth hacks kun je toepassen? Hoe vergroot je het leerrendement en hoe meet je resultaat? Hoe transformeer je de huidige (kennis)producten of diensten naar online leerconcepten? Allemaal voorbeelden van een goede praktijkcase waar wij mee aan de slag kunnen!

Ons team van experts werkt aan jouw business challenge

  • Er zijn meer dan 30 coaches en vakexperts en learning professionals betrokken in de Learning Accelerator.
  • Gedurende ca. 20 weken helpen en werken al deze subject matter experts mee aan je uitdagende praktijkcase.
  • We brengen al lerende jouw business challenge echt een stap verder.
  • We werken het uit, experimenteren en valideren.
  • Dit gaat veel verder dan advies. Bij de eindpresentatie ontvang je alle bevindingen terug.

Wordt jouw bedrijf Business Partner in 2022?

Tarieven

Voor deelnemers

Fiscaal aftrekbaar: Voor werkgevers zijn deze zakelijke scholingskosten fiscaal aftrekbaar. Voor particulieren zijn scholingskosten aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Daarbij geldt een drempelbedrag van € 250,-.

Kosten van deelname: regulier tarief € 3.250,- incl. certificaat. Prijzen zijn excl. btw. De betaling dient te zijn voldaan voorafgaand aan deelname. Tot 15 november 2021 geldt een early-bird fee van € 2.995,- 

  • Criteria voor deelname
  • HBO/WO-ers met minimaal 5 jaar werkervaring die verder willen komen in Learning.
  • Je heb ambitie en voldoende tijd. Je hebt een rol in het team en je presenteert bij de deelnemende business partner. Je hoeft geen eigen business challenge mee te nemen of in te dienen; daar wordt voor gezorgd.
  • We nemen een personal skill set toets af en interviewen je over je leerdoelen en motivatie.
  1. Regulier € 3.250
Voor bedrijven

Kosten van indienen van een business challenge: vanaf 14.500,- euro excl. btw. Inclusief deelname van een challenge owner, bijv. de learning& development manager uit je organisatie.

  • Criteria voor deelname
  • Je hebt een Learning uitdaging, vraagstuk of concept. Bijv. de introductie van een nieuwe online cursus of je wilt een business case opstellen voor een innovatief idee.
  • Je hebt tijd voor een introductie van je business challenge in de eerste week aan het team dat gaat werken op jouw challenge
  • Je bent aanwezig bij de eindpresentatie in de laatste week als het team de bevindingen, experimenten en validaties presenteert.
  1. Regulier €14.500